Lista informatiilor de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatile de interes public, modificata si completata
Actele normative care reglementeaza organizarea şi functionarea Primariei comunei Madaras si Consiliului Local Madaras;
Structura organizatorică, atribuţiile compartimentelor, programul de funcţionare;
Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primăriei comunei Mădăras şi cele ale persoanei responsabile cu difuzarea informatiilor publice;
Coordonatele de contact ale Primariei şi Consiliului Local Madaras, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil;
Strategia Comunei Madaras;
Lista cuprinzând documentele de interes public;
Lista cuprinzand categoriile de documente elaborate şi/sau gestionate, potrivit legii;
Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii, în situatia în care persoana se considera vatamata în privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate;
Raportul anual de activitate al autoritatii;
Raportul periodic de activitate al autoritatii, dupa publicarea sa, potrivit art. 5 alin. (3) din Legea nr.544/2001.
Lista informaţiilor de interes public comunicate la cerere, potrivit art. 6 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, modificată şi completata
Hotararile Consiliului Local al comunei Madaras;
Dispozitiile cu caracter normativ emise de primarul comunei Madaras;
Componenta nominala a Consiliului local al comunei Madaras, inclusiv apartenenta politica, comisiile de specialitate, regulamentul de functionare al Consiliului local;
Rapoartele anuale de activitate intocmite de consilierii locali;
Informări intocmite de primarul comunei Madaras privind starea economico-socială a comunei Madaras, rapoartele anuale de activitate economico-socială precum si informari asupra modului de aducere la indeplinire a hotărarilor Consiliului local;
Documentele referitoare la propunerile cetatenilor;
Planul urbanistic general, planurile urbanistice zonale, planurile de situatie;
Lista certificatelor de urbanism si a autorizatiilor de construire/ desfiinţare eliberate;
Situatia statistica privind activitatea de stare civila: numarul nasterilor, casatoriilor, deceselor si alte asemenea;
Lista beneficiarilor venitului minim garantat;
Activitaţile si locurile in care se prestează munca in folosul comunitatii, prezenţa lunara la munca a beneficiarilor ajutorului social;
Lista de achiziţii publice, servicii si lucari;
Dosarul achiziţiilor publice, inclusiv contractele de achizittii de bunuri si servicii;
Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;
Nivelul impozitelor si taxelor locale stabilite conform hotararilor consiliului local, modul de calcul al acestora, facilitatile fiscale de care beneficiaza anumite categorii de cetateni, informatii care privesc aplicarea Legii nr. 571/2003, modificata si completata, privind Codul Fiscal;
Documente ce stau la baza organizarii şi desfasurarii licitatiilor publice;
Studii de fezabilitate, proiecte, avize ce stau la baza finantarii obiectivelor de investitii de interes local;
Declaratiile de avere şi declaratiile de interese ale alesilor locali şi ale functionarilor publici;
Ofertele de vanzare a terenurilor agricole;
Relatii de colaborare sau parteneriat cu autoritatile publice din tara;
Lista certificatelor de producator eliberate
Informatii privind activitatea cultural – sportiva desfasurata pe teritoriul comunei Madaras;
Relatii cu O.N.G. – uri, programe si colaborari;
Informatii despre programele cu finantare externa;
Lista informatiilor ce se excepteaza de la accesul liber al cetatenilor potrivit art. 15 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, modificat şi completata
1. Documentele cu caracter personal care insoţesc hotararile consiliului local şi dispozitiile primarului;
2. Deliberarile consiliului local în cazurile în care, potrivit legii, s-a aprobat ca acestea să nu fie publice, precum si documentele întocmite în aceste situatii;
3. Documente de stare civila care privesc statutul civil al persoanei, cum ar fi acte şi certificate de nastere, de deces, precum si copii ale acestora, dosare de casatorie, mentiuni referitoare la modificarea statutului civil al persoanei si alte asemenea, cu exceptia situatiilor statistice referitoare la actele si faptele de stare civila înregistrate la nivelul comunei;
4. Dosarele de schimbare de nume pe cale administativa, rectificare, anulare, completare, transcriere certificate de stare civila, înregistrare tardiva a nasterii, moarte prezumata;
5. Prelucrari de date cu caracter personal fara consimtamantul persoanei vizate; listele electorale permanente
6. Procesele-verbale de constatare si sanctionare a contraventiilor;
7. Certificatele de urbanism;
8. Autorizatiile de construire;
9. Cererile, petitiile precum si reclamatiile si sesizarile adresate Primariei si Consiliul Local, fara acordul semnatarilor;
10. Informatiile cu privire la impozitele si taxele locale, alte obligaţii ale plătitorilor, care ţin de păstarea secretului fiscal;
11. Informaţii primite de la banci, organe de politie, institutii care gestioneaza registre publice sau alte asemenea, care au caracter confidential;
12. Documentele care se intocmesc potrivit Legii protecţiei civile nr.481/2004 precum si documentele pentru situatii de urgenta intocmite în baza actelor normative in vigoare;
13. Documentele cu caracter militar care se întocmesc în baza H.G.R. nr.25/1996;
14. Documentele care se întocmesc în baza Legii nr.132/1997 privind rechizitiile de bunuri si prestari servicii în interes public;
15. Planul de analiza si acoperire a riscurilor;
16. Contractele civile, contractele administrative, dacă acestea contin clauze de confidentialitate;
17. Rapoartele de audit intern si procesele verbale de control;
18.Documetele care privesc persoanele fizice, aflate în dosarele care fac obiectul unor dosare solutionate definitiv si irevocabil;
19. Documentele care privesc persoanele fizice, aflate în arhiva proprie;
20. Informaţiile cu privire la datele personale ale salariatiilor din aparatul de specialitate al primarului, dacă actele normative în vigoare nu prevad altfel;
21. Dosarele aflate pe rolurile instanţelor de judecata si documentele ce le compun in care primarul, consiliul local sau una din institutiile subordonate este parte;
22. Documente continute în dosarul achiziţiei publice care conţin informatii clasificate sau protejate de un drept de proprietate intelectuala, potrivit legii;
23. Sesizarile si documentele comisiei de disciplina, informatiile privind procedura disciplinara si cele rezultate din cercetarea administrativa, cu exceptia raportului privind propunerea de sanctionare;
24. Documente a caror comunicare publica poate afecta principiul liberei concurenţe sau care poate influenţa dosarele aflate pe rolul instanţelor judecatoresti;
25. Alte documente cu caracter personal sau preluari de date cu caracter personal care cad sub incidenţa Legii nr.677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a datelor, respectiv orice informatie referitoare la o persoana fizica identificata sau identificabila.